سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به درجه پیامبری، اهل دانش و جهادند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقدمه

این اولین مقاله دستنویس من است خیلی نیازمند نظراتتان هستم پس حتما نظر دهید

        در چند هفته اخیر اتفقات سیاسی زیادی در کشور رخ داد برای مثال: ((استعفای دکتر لاریجانی))، ((تقاضای دکتر احمدی نژاد از خاتمی و رفسنجانی برای مناظره))

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

((13 آبان))، ((آغاز سفرهای استانی رییس جمهور))، ((اعلام وضعیت فوق العاده در پاکستان))، ((طرفداری فرانسه از آمریکا))، (( افزایش شدید قیمت نفت تا مرز 101$)) وکلی خبر دیگر که من ازمیان آنهایکی رابرایتان مفصل تر توضیح خواهم داد.   

آغاز سفرهای استانی دولت نهم   

بالخره پس از چند ماه دولتمردان دور دوم سفر ها را آغاز کردند که با استقبال گسترده مردم کشور بخصوص مردم خراسان جنوبی(چشم دشمنان کور) مواجه شد. این اصلا امر عجیبی نیست چون این مردم 16سال بود که از طرف دولت مردان خود مورد محبت قرار نگرفته بودند ویا کمتر قرار گرفته بودند. حالا که فردی خدوم وخدمت گذار به آنها محبت می کند آنها هم جوابش را می دهند هر چقدر هم که دشمنانش می خواهند مانع شوند باز هم نمی توانند.

امروز که تیت روزنامه هایی چون ((اعتماد)) و ((اعتماد ملی)) و... را می دیدم متوجه شدم که بابا این ها که خیلی از مرحله پرت اند یکیشون نوشته  بود: (نقل به مضمون) ((حمله احمدی نژاد به سیاست های خاتمی))  ادامه مطلب را که می خواندی نوشته بود: احمدی نژاد صبح روز قبل در جمع بیرجند از سیاست های خاتمی انتقاد کرد در حالی که خاتمی پرونده هسته ایی را بصوت گفتگو و مسالمت آمیز داشت جلو می برد!!!!!!!!

1-     آقایان اعتمادی خیال کرده اند روند یکطرفه ی هسته یی گذشته که در ایران یک تو سری خور بیش نبود و هرچه غربی ها می گفتند با کمال میل اجرا می کردند واگر انتخاباتی برگزار نمی شد معلوم نبود که  چه موقع ایران از تعلیق بیرون بیاید. فکر کنم آقایان اعتمادی معنای  گفتگو را بد فهمیدند آنها یادشان رفته که ما سال 84 در تعلیق کامل بسر می بردیم.

2-     سوال بعد اینجاست که این چه تیتری است که میزنید (لطفا کمی روی تیتر فکر کنید) بکار بردن لغت حمله احمدی نژاد  شما را یاد چیزی نمی اندازد!!!

اگر این جا احمدی نژاد را نماد بسیجی بگریم با لغت (( سیاست های خاتمی)) بدرستی بیاد   گروه فشار !!! چفیه !!! تمسخر بسیجی ها !!! می افتیم. 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/8/17:: 8:2 عصر     |     () نظر