سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]

اگر آمریکا را به یک شکارچی ، و یهود را به سگ شکاری تشبیه کنیم ، سخن گزافی نگفته ایم و در این مثل سر همکاری آمریکا و یهود معلوم می شود.چرا که آمریکا به عنوان یک قدرت دور از دنیای قدیم "آسیا، اروپا و آفریقا" خواهان منافعی است در این سه قاره، و از آنجا که یهودیان در این قاره ها حضور دارند و در هر منطقه و سرزمین به عنوان همشهری و بومی حضور دارند. بنابراین یهودیان می توانند نقش سگ شماری را بازی کنند و در هر کجا ارباب اراده کند ، به بلعیدن و دویدن و غارت و چپاول بپردازند. و به محض اینکه امریکا به عنوان یک قدرت مطرح می شود، استفاده از یهودیان نیز مطرح می گردد و منافع شکارچی و سگ در نقطه جمع می شود. آن هم در به چنگ اوردن شکار.
با این تحلیل ، هدف یهودی و آمریکایی یک هدف مشترک می شود و ان هم تجاوز به سرزمین های دیگر و تصاحب منافع و منابع دیگر امت ها و ملت ها ، و با توجه به وحدت در هدف و وحدت در عمل ، در آمریکا هیچ منعی وجود ندارد که از اتقاء یهودیان به مناصب بالای مملکتی جلوگیری کند، و حتی هیچ منعی وجود ندارد که یک نفر یهودی به ریاست جمهوری آمریکا نائل شود.بنابراین ما در تاریخ آمریکا به زمانی می رسیم که رئیس جمهوریشان از یک خاندان یهودی انتخاب می شود و آن دوره ریاست جمهوری روزولت و یکی از حساس ترین دوره های ریاست جمهوری است که مصادف با جنگ جهانی دوم و همزمان با شکست آلمان و تاسیس دولت غاصب اسرائیل می باشد.
در روزگار ریاست جمهوری «فرانکلین روزولت» از خانواده یهودی «روزنفلت» یهودیان به بیشترین نشاط و عظمت خود در امریکا دست یافتند و چنان که گذشت روزولت به عنوان پیامبر جدید ومنجی یهود و بازگرداننده آنان به سرزمین قدس مطرح می شود و "ستاره داوود" شاخص وزارت پست آمریکا می شود و به کلاه های ارتش ششم آمریکا نصب می گردد و در نقش اسکناس دلار جای می گیرد و بر سینه رئیس جمهوری به عنوان نشان افتخار نصب می شود و در بسیاری از ممالک غرب، ستاره داوود علامت پیشاهنگان و مددکاران اجتماعی می گردد.
یهودیان آمریکا ف کنگره آمریکا را نیز فراموش نکردند و انجمن اسرائیلیان امریکا در امور ریاست جمهوری مسئول اعمال نفوذ در آمریکا و تصویب قوانین به سود صهیونیست ها شد.
برشمردن تاریخچه نفوذ صهیونیستها در کنگره امریکا و اعمال نفوذ مادی و سیاسی آنان در کنگره، چیزی نیست که در این کتاب مورد بحث و بررسی قرار گیرد.لیکن این جمله که توسط رئیس انجمن به سال 1970 گفته شده است ، درجه نفوذ صهیونیست ها را نشان می دهد.
نامبرده می گوید:
"هیچ مساله ای تا کنون در کنگره مطرح نشده مگر آنکه در ان مصالح اسرائیل در نظر گرفته شده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/7/26:: 5:31 عصر     |     () نظر