سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]

باسمه تعالی

این شاید آخرین مقاله من باشد و حدود د سه ماهی مزاحم نشوم اما نظر بدین چون حتما سر می زنم و جواب خواهم داد.

 

کالاهای اسراییلی و ما

نمی دانم تا حالا به این موضوع فکر کردین یا نه  اجناس اسراییلی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده طوری که  امکان ندارد شما تا حالا نام کوکاکولا وپپسی و میراندا را نشنیده باشید وبا محصولاتشان سفرهای خود را تزیین نکرده باشید و ازطعم آن لذت نبرده باشید، اما امروزه بر هر شخصی در دنیا اثبات شده که شرکت های تولید کننده ی این کالا اسراییلی و وابسته است  cocacola 6.jpg

وشما باخرید نوشابه چندین دلار به حساب این شرکتهای اسراییل برای کمک به آتش افروزی هایش بر کودکان فلسطینی،  واریز کرده اید!!!                                           

آن وقت در یک کشوری که نام مبارزه با صهیونیسم را لنگر می کشد شرکت های ایرانی(شرکت خوشگوار قزوین) با بی حیایی کامل نماینگی این شرکت ها را در ایران پذیرفته اند!!! دولت کریمه پس چه می کند؟

 تاره صد رحمت به مورد بالا که نمایندگی کوکاکولا درایران است چونکه شرکت بزگ ومعروف اسراییل و یکی از منابع مالی اسراییل است.

 

بله  درست حدس زدید نستله همان شرکتی که در دولتهای سازندگی و اصلاحات  پس از انقلاب جان گرفت  طوری که الان از اسراییل برای آموزش آشپزی به زنان ایرانی آموزگار زن می آورد!!!  بدون واسطه کاملا راحت در حال انجام کار و جمع آوری پول برای تهیه گلوله های اسراییلی است تا سینه ی کودکان لبنانی و فلسطینی را بدرد.

یکی از رفقا می گفت که روی باطری گوشی نوکیای یکی از دوستاش نوشته: made in Haifa یعنی : تولید شده در حیفا(یکی از شهرهای فلسطین اشغالی)!!!!!!      

اینم از نوکیای اسراییلی که الان بچه ی اصغر آقا هم دارد!!!           


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/10/6:: 5:50 عصر     |     () نظر