سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]

 

وزارت خارجهی رژیم اشغالگر قدس در روزنگاری که برای سال 1345 منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده است. مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسراییل از سوی کشورهای اسلامی یکی از این وقایع است.

 

                                                                            

 

 

این شرکت در سال 1356، به پاس سیسال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیات اقتصادی اسراییل مورد تشویق قرار گرفت.

کوکاکولا در برابر دریافت 55میلیارد تومان معافیت مالیاتی، یک مجتمع تولیدی در زمینهای یک روستای فلسطینی ساخته است. این شرکت میزبان و پشتیبان مالی اتاق بازرگانی اسراییل و آمریکا در سال 1380 نیز بود. استفاده از مواد سمی و مضر برای کودکان در کشورهای جهان سوم و بهکارگیری گروههای شبهنظامی برای برخورد با کارگران معترض در کشورهای آمریکای جنوبی، موجب شده که محصولات این شرکت از سوی برخی از نهادهای مدنی جهانی تحریم شود.

متاسفانه شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت سالانه بیش از یک و نیممیلیارد تومان به یکی از شعبههای کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و توزیع میکند. مسئولان شرکت خوشگوار با درخواست مردم برای تحریم کوکاکولا مخالفت کردهاند.

شرکت کوکاکولا اخیرا طرح تبلیغاتی توهین آمیزی خطاب به مسلمانان منتشر کرده که خشم مسلمانان را برانگیخت و موجب درخواست عده‌ای از مردم ایران به رهبری تشکل‌های مردمی همچون مجمع مطالبه مردمی مشهد برای خروج این شرکت از ایران شد

 

 

محتویات درون نوشابه ها

·    کارشناسان تغذیه مصرف کوکاکولا را برای کودکان و نوجوانان را مضر می‌دانند. مصرف این گونه نوشیدنی‌ها، مانع از جذب کلسیم، منیزیم، ویتامین A و B می‌شود.

·    شرکت کوکاکولا از سال 1297 تا کنون از مواد اسیدی مضر برای تولید نوشابه استفاده می‌کند.

·    این شرکت، از سال 1362 از شهد قندی گیاهانی که دچار تغییرات ژنتیکی شده‌اند، استفاده می‌کند. این مساله، سبب بروز خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط می‌شود.

·    بر اساس گزارش سال 1382 مرکز علم و محیط زیست که یک سازمان پژوهش علمی غیردولتی هندی است، نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی که در این کشور تولید می‌شوند، حاوی آفت‌کش‌ها و مواد سمی‌ای چون د.د.ت هستند و حجم مواد سمی این نوشابه‌ها، سی‌برابر بیشتر از استانداردهای کشورهای اروپایی است. حتی محصولات این شرکت‌ها در آمریکا نیز حاوی این مواد نیستند.

پس از انتشار این گزارش، فروش شرکت کوکاکولا در آن سال، پانزده درصد کاهش یافت.

·    سازمان غذا و داروی آمریکا، پس از بررسی‌های فراوان نوشابه‌های شرکت کوکاکولا در سال 1385، از وجود ماده‌ی سرطان‌زای بنزن در آن‌ها خبر داد.

 

خوشگوار(نمایندگی کوکا در ایران)

نام شرکت: خوشگوار مشهد

زمینه‌ی فعالیت: تولید نوشابه گازدار غیرالکلی

نشان‌های وابسته: کوکاکولا، فانتا، آب معدنی داسانی، خوشگوارکوکا، خوشگوار پرتقالی

مدیر: مسعود یزدی

تلفن: 6625757 و 6624969

نشانی کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، بزرگراه آسیایی

این شرکت که محصولاتش را پیش از انقلاب تحت نظر شرکت کوکاکولا تولید می‌کرد، پس از انقلاب اسلامی نیز ارتباط با شرکت آمریکایی را حفظ کرد و سالانه، با واسطه‌ی یک شرکت ایرلندی، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب کوکاکولا در آمریکا واریز می‌کند. کوکاکولا که پس از انقلاب اسلامی از بازار ایران خارج شده بود از سال 1373، با امضای قرارداد فرانشیز با شرکت‌هایی از جمله خوشگوار، مجدداً وارد بازار ایران شد که شرکت‌های ایرانی از طریق یک شرکت ایرلندی به نام کوکاکولای آتلانتیک و بعدها از طریق شرکت کنسانتره Drogheda، شهد نوشابه را دریافت می‌کنند.

مدیر شرکت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم برای قطع ارتباط با کوکاکولا می‌گوید: بازار فروش ما وابسته به همین نام است و نمی‌توانیم آنرا حذف کنیم.

 

اتاق بازرگانی و صنعت آمریکا و اسراییل

یک سازمان خصوصی است که که در سال 1344 تاسیس شده است. این سازمان که سفیر آمریکا در تل‌آویو ریاست آن را بر عهده دارد، توسط نمایندگان شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی آمریکا و اسراییل اداره می‌شود. گسترش روابط تجاری و اقتصادی و توسعه‌ی تجارت بین ایالات متحده و اسراییل، کمک به بنگاه‌های اقتصادی هر دو کشور برای برقراری ارتباط با همتایان خارجی‌شان و فراهم آوردن داده‌های و گزارشات اقتصادی برای اعضا بخشی از اهداف این سازمان است. هم‌اکنون ده‌ها شرکت بزرگ و کوچک آمریکایی و اسراییلی عضو این نهاد اقتصادی هستند.

تحریم جهانی کوکاکولا

"سجاد خان" سردبیر نشریه تمدن نوین در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر در لندن گفت همه مسلمانان باید کوکاکولا را تحریم کنند و دولت های اسلامی نیز وظیفه دارند این نوشابه ناسالم را ممنوع کنند.

سازمان های اسلامی انگلیس از مسلمانان جهان می خواهند ضمن تحریم کوکاکولا، از دولت های خود بخواهند روابط تجاری با این شرکت آمریکایی را که حامی اسرائیل است، پایان دهند و از تقویت مالی صهیونیست ها دست بردارند.

تاکنون علاوه بر سازمان های اسلامی، 44 دانشگاه بزرگ جهان از جمله دانشگاه های ساسکس، منچستر و آکسفورد انگلیس، عرضه و فروش این نوشابه ناسالم و غیربهداشتی را در ساختمان ها و خوابگاه های خود ممنوع کرده اند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 87/4/4:: 7:29 صبح     |     () نظر

باسمه تعالی

این شاید آخرین مقاله من باشد و حدود د سه ماهی مزاحم نشوم اما نظر بدین چون حتما سر می زنم و جواب خواهم داد.

 

کالاهای اسراییلی و ما

نمی دانم تا حالا به این موضوع فکر کردین یا نه  اجناس اسراییلی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده طوری که  امکان ندارد شما تا حالا نام کوکاکولا وپپسی و میراندا را نشنیده باشید وبا محصولاتشان سفرهای خود را تزیین نکرده باشید و ازطعم آن لذت نبرده باشید، اما امروزه بر هر شخصی در دنیا اثبات شده که شرکت های تولید کننده ی این کالا اسراییلی و وابسته است  cocacola 6.jpg

وشما باخرید نوشابه چندین دلار به حساب این شرکتهای اسراییل برای کمک به آتش افروزی هایش بر کودکان فلسطینی،  واریز کرده اید!!!                                           

آن وقت در یک کشوری که نام مبارزه با صهیونیسم را لنگر می کشد شرکت های ایرانی(شرکت خوشگوار قزوین) با بی حیایی کامل نماینگی این شرکت ها را در ایران پذیرفته اند!!! دولت کریمه پس چه می کند؟

 تاره صد رحمت به مورد بالا که نمایندگی کوکاکولا درایران است چونکه شرکت بزگ ومعروف اسراییل و یکی از منابع مالی اسراییل است.

 

بله  درست حدس زدید نستله همان شرکتی که در دولتهای سازندگی و اصلاحات  پس از انقلاب جان گرفت  طوری که الان از اسراییل برای آموزش آشپزی به زنان ایرانی آموزگار زن می آورد!!!  بدون واسطه کاملا راحت در حال انجام کار و جمع آوری پول برای تهیه گلوله های اسراییلی است تا سینه ی کودکان لبنانی و فلسطینی را بدرد.

یکی از رفقا می گفت که روی باطری گوشی نوکیای یکی از دوستاش نوشته: made in Haifa یعنی : تولید شده در حیفا(یکی از شهرهای فلسطین اشغالی)!!!!!!      

اینم از نوکیای اسراییلی که الان بچه ی اصغر آقا هم دارد!!!           


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/10/6:: 5:50 عصر     |     () نظر

اگر آمریکا را به یک شکارچی ، و یهود را به سگ شکاری تشبیه کنیم ، سخن گزافی نگفته ایم و در این مثل سر همکاری آمریکا و یهود معلوم می شود.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/7/26:: 5:31 عصر     |     () نظر


 
از آنجا که مردم ایران شیعه بوده، پیرو علماء و مجتهدین بودند و حکومت را غاصب می دانستند وبه رضاخان و محمد رضاخان به دیده بغض و نفرت می نگریستند، بنابراین کار صهیونیست ها در ایران پیوسته با مشکل روبرو بوده است، و صهیونیست ها پیوسته در تحت حمایت های موسسات آمریکایی و انگلیسی در ایران فعالیت می کردند.ادامه مقاله...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/7/16:: 4:19 عصر     |     () نظر

افشای ابعادی از شکنجه وحشیانه فلسطینیها بدست اسرائیل


براساس اظهارات دهها فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی، عناصر سازمان جاسوسی داخلی رژیم ، شاباک، برای شکنجه زندانیان از شیوهای ضد اخلاقی استفاده می کنند. به گزارش شبکه خبر و به نقل از روزنامه الحیات، براساس اظهارات عیسی قراقع، مخبر کمیسیون اسرا در شورای قانونگذاری فلسطین، که کار جمع آوری شهادات زندانیان فلسطینی درباره نحوه شکنجه در سلولهای رژیم صهیونیستی را برعهده دارد، عریان کردن زندانیان ، تهدید به تجاوز ، شلاق زدن به آلتهای تناسلی و موارد گوناگون ضد اخلاقی، بخشی از شکنجه های است که عناصر شاباک با هدف گرفتن اعتراف از زندانیان علیه آنان به کار می گیرند. براساس اظهارات قراقع ، عناصر شاباک در حالی که با طنابهایی سخت دست زندانیان را به یک سوی دیوار و پای آنان به سمت دیگر دیوار می بندند و آنان را چون پلی معلق در سلولها نگه داری می کنند از انواع مختلف شکنجه در حق آنان بهره می گیرند. رها کردن سگ های وحشی در سلول ، سوزاندن با سیگار ، بازداشت مادر وخواهر زندانی به همراه برخی از شیوهای سنتی شکنجه چون کتک زدن ، اهانت کردن ، نگهداری در سلولهای بسیار کثیف و... از جمله شکنجه هایی است که در سلولهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اعمال می شود. در حال که هم اکنون حدود یازده هزار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می برند که مدت زمان زمندانی بودن برخی از آنان به بیش از سی سال می رسد، سران اسرائیل به سازمانهای حقوق بشر اجازه بازدید از زندانهای این رژیم را نمی دهند.



منبع: Anti War


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/7/16:: 4:14 عصر     |     () نظر