سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدى را از سینه جز خود بر کن با کندن آن از سینه خویشتن . [نهج البلاغه]

و ناگهان خورشید آمد وهمه را مبهوت خود کرد همه جا گرم شده بود صدایی از درون فریاد می زد ببین او همان کسی است که سالها در انتظار دیدنش بودی.  ببین او را که مانند ماه شب چهارده می درخشد و همه را به خود خیره کرده

همه در انتظار دیدنش بودند، فرمانده و نیروی جز نمی شناخت همه او را می خواستند و او همه را ولی در این میان جای یکی خالی بود.

جای همان پیشوا و امامی که با فرمان او امروز  این بساط برپا بود کاش او هم بود و میدید که چه زیبا جانشینش در این مقام چه خوب از پس کارها برآمده و باعث  اقتدار لینچنینی لشکرمخلص خدا شده.

                                                                                                                روحش شاد و یادش گرامی

بخشهایی که خواندید یادداشتهای یک بسیجی در روز 5 آذر، در مراسم رژه ی بسیجیان بود.

 

                                             


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/9/7:: 2:7 عصر     |     () نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقدمه

این اولین مقاله دستنویس من است خیلی نیازمند نظراتتان هستم پس حتما نظر دهید

        در چند هفته اخیر اتفقات سیاسی زیادی در کشور رخ داد برای مثال: ((استعفای دکتر لاریجانی))، ((تقاضای دکتر احمدی نژاد از خاتمی و رفسنجانی برای مناظره))

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

((13 آبان))، ((آغاز سفرهای استانی رییس جمهور))، ((اعلام وضعیت فوق العاده در پاکستان))، ((طرفداری فرانسه از آمریکا))، (( افزایش شدید قیمت نفت تا مرز 101$)) وکلی خبر دیگر که من ازمیان آنهایکی رابرایتان مفصل تر توضیح خواهم داد.   ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/8/17:: 8:2 عصر     |     () نظر

و این بود حماسه ای که خلق شد و آمریکا را خوار و زبون کرد مهم نیست چه کسانی این کار را کردند ویا آیا بعدها هم از کار خود پشیمان شدند و ...مهم این بود که  امریکا را شکستند: 

          

اتفاق بعدی که در این زمینه رخداد بازهم آمریکا را خوار کرد و نشان داد آمریکا هم مثل اسراییل از خانه عنکبوت سست تر است حادثه ی طبس بود

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/8/14:: 4:32 عصر     |     () نظر

سازمان موساد*، که مسئولیت جمع آوری اطلاعات انسانی، عملیات مخفی و ضدتروریسم را برعهده دارد، تمرکز خود را بر ملت های عرب و سازمان های عربی در سراسر جهان معطوف کرده است.               

 

 

ادامه مطلب.0..

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/8/3:: 5:52 عصر     |     () نظر

باسمه تعالی

چند روزی است که احساس غرور عجیبی  درونم ایجاد شده  و فکر می کنم علت آن حماسه دکنر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا است. من هم این حماسه را به همه دوستان تبریک عرض می کنم.

 -


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/7/16:: 4:26 عصر     |     () نظر

اخیرا باتوجه به اظهارات هتاکانه عبدالکریم سروش که باعث اعتراض روحانیونی ازجمله آیت الله مصباح و...

شده است صدای هنرمندی چون مجید مجیدی داهم درآورده است.

بخشی از سخنان مجیدی را در ادامه بخوانید

  “اگر آن روز که روشنفکران مذهبی عصمت و علم غیب ائمه را زیر سئوال بردند و نفی کردند یا مسلمات تاریخی چون غدیر و شهادت حضرت زهرا (س) را افسانه خواندند یا مانند همین قلم منحرف زیارت جامعه کبیره را “مرامنامه شیعه غالی” برشمردند سکوت نمی‌کردیم، امروز جسارت را به مرحله پیامبر و قرآن نمی‌رساندند تا علنا پیامبر را فردی عامی و ناآگاه و همسنگ افراد جاهلی بدانند و قرآن، کلام الهی را، محصول بشری بخوانند.”

 

“کسی که ادعای مولوی‌شناسی می‌کند و برای او بیش از معصومان ارج و اعتبار قائل است، بداند که به حکم مرادش مولوی کافر است؛ گرچه قرآن از لب پیغمبر است / هر که گوید حق نگفت آن کافر است. این همه آوازها از شه بود / گرچه از حلقوم عبدالله بود 

گفتنی است، سروش که حدود یک سال پیش عصمت امامان شیعه را زیر سؤال برده بود، به تازگی در برداشت جدید دیگری از اسلام، وحی و قرآن را تولید پیامبر(ص) خوانده و گفته بود: آنچه قرآن درباره‌ وقایع تاریخی، سایر ادیان و سایر موضوعات عملی زمینی می‌گوید، لزوماً نمی‌تواند درست باشد!
 
سال گذشته حجت‌الاسلام بهمن‌پور در یک مناظره قلمی پاسخ زیرسوال بردن عصمت امامان توسط سروش را داد

خودتان قضاوت کنید

الان یادم می آید که یکی از پدران شهدا می گفت: دعا کنید که رونشنفکر نشویم چرا که امام می گوید که روشنفکری یک حجاب است. 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید 86/1/1:: 12:0 صبح     |     () نظر