• وبلاگ : منتظر نمي نشيند!
  • يادداشت : ساختار تشكيلاتي موساد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام و ادب

    احوالت خوبه اخوي؟ كم پيدايي. شب جمعه پايگاه موندم . نيومدي؟!

    يه سر بزن وبلاگ حقير . مطلب جالي دارم . شايد به دردت بخوره.

    ارادتمنديم.

    براي يكي از دوستان مجازي دعا كنيد .ما كه لايق نبوديم.

    يا حق

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.

    با تشکر

    خادم الامام (عج)

    سلام دوست عزيز

    راستش كار وبلاگ شما خيلي درسته

    پيشنهاد تبادل لينك داده بوديد

    من كه روم نميشه شما من رو لينك كنيد

    ولي من شما رو لينك ميكنم

    دوست دارم اطلاعات سياسيم بيشتر بشه

    ابن لازمه ي بسيجي بودنه . نه؟

    التماس دعا. خيلي...

    با سلام و عرض ارادت

    جاي شما سبز بود. تو حرم بي بي معصومه (س) همه را كلا ياد كردم.

    تبريك مي گم لينكت تو صفحه اول پارسي بلاگ هست .

    بابا حاجي دست ماروهم بگير!

    موفق تر از اين باشي.

    يا حسين

    به نام خدا

    كساني كه گرسنه و با هزاران فكر و خيال از مشكلات فردا سر به بالين ميگذارند غالباً به درگاه خدا گله مند ميخوابند و آه و زاري ميكنند .

    آيا شما نميخواهيد شاكي درگاه خداي بزرگ و مهربان را كه همه چيزت از اوست كم كني ؛ و با اين كار خداي بزرگ را خوشنود و برگه امتحاني خويش را درخشان نمايي .

    بزرگان دين ما به ما آموخته اند كه نگذاريم گرسنه اي و درمانده اي در جامعه وجود داشته باشد .و اگر اين گونه بوديم براي جذب بندگان عاصي و كافر نيازي به استدلالات پيچيده و آنچنانه نخواهد بود و بندگان خدا اينقدر گريز پا نخواهند بود و جامعه ي ما الگوي ديگر جوامع خواهد بود .

    خداوند با قوانيني چون كفّاره و زكات و خمس و امثال آن به فكر بندگانش بوده و آنها را به هر صورت از نعمتهاي خويش برخوردار خواهد كرد امّا اگر كسي بتواند واسطه ي اين روزي رساني باشد افتخار بزرگي است كه اهل بيت عصمت و طهارت مفتخر به اين افتخار بوده اند اگر شما هم ميخواهيد كه از آن بزرگان عليهم السّلام پيروي كنيد پس بسم الله .

    آدرس نيازمندي را براي كمك اگر طالبيد خبرم كنيد .

    ياعلي و خدانگهدار

    سلام
    ممنون سرزدي
    التماس دعا
    ياحق

    اسم وبلاگ قبليت را بگو تا تغير دهم

    از عطف توجه موساد به به ملل و سازمانهاي عربي گفتيد ، حقير هم جملاتي در باب توجه اين سازمان و نيز سازمان سيا به مقوله امام عصر ارواحنا فداه برايتان بگويم :

    طبق امار منتشر شده حدود سي هزار سند در باب تشخيص هويت زماني و مكاني حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف در سازمانهاي فوقموجود مي باشد و اين نشان دهنده ديدي فراتر از توجه بروز سازمانها و ملل است بلكه توجه خاص بروي فرهنگ و اعتقادات ايشان است.

    ممنون از حضورتون